niedziela, 20 października 2013

Coś do polecenia:)

Dzień za dniem mija nieubłaganie ale czasem trzeba znaleźć chwilę dla siebie. I właśnie taka chwila miała miejsce tydzień temu.
Zawsze lubiłam oglądać filmy. Swego czasu miałam hopla na punkcie komedii romantycznych ale z czasem mi przeszło. Kiedyś chodziłam dość często do kina, teraz robię to sporadycznie ale jednak czasem udaje się:) I takim oto sposobem oglądnęłam "Grawitację". Po obejrzeniu zwiastunu w sieci miałam mieszane uczucia czy dobrze robię wybierając się na film. Obsada zachęcająca . W rolach głównych Sandra Bullock i super przystojny George Clooney. Nie będę tu opisywać o czym jest film. Powiem tylko tyle ze pokazuje jaki człowiek jest mały i bez silmy w kosmosie. Jakie targają nim uczucia gdy jest sam i nie wie co przyniosą następne chwile.  Uważam że warto go oglądnąć:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz