poniedziałek, 23 września 2013

Jesienne narzekania...

Szaro, buro, nieprzyjemnie.. Jak ja nie lubię takiej pogody!  Gdzie jest słońce??- powie mi ktoś?
W  związku z paskudną pogodą za oknem jesteśmy zmuszone siedzieć w domu i zwiedzać wszystkie jeszcze nie odkryte kąty. A miało być tak pięknie. Polska złota jesień. Żółte liście i słońce. No niestety, Jesień przyszła ale na pewno nie jest złota:( Na domiar złego  mój szkrab wszedł w okres  płaczu o wszystko: że na leżąco, że w łóżeczku, że schodzimy z huśtawki, że się ubieramy.... wszystko na nie i od razu krokodyle łzy płyną. Ale postanowiłam być dzielna:) i nie dać się tej próbie na którą wystawia mnie dziecko.





Tak właśnie zwiedzamy kąty:)

Marynara - CzesioCiuch
Sukienka - Zara
Rajstopy - Next
Buty - Emel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz